Przeczytaj cały wątek, mój początkowy wybór kół nie spełnia wymaganych parametrów nośności dla CX-90 PHEV
Cześć wszystkim,
Mam kanadyjskiego CX-90 GS-L PHEV, co oznacza 265/55R19 oem 3-sezony.
Po wielu badaniach / dyskusjach wybieram konfigurację -1 na zimę, używając rozmiaru oem GS MHEV 255/60R18, w przeciwieństwie do 265/60R18, który byłby idealnym dopasowaniem średnicy do oem GS-L 265/55R19. Mazda używa rozmiarów stopniowanych, oryginalne opony 18, 19 i 21 cali mają różne średnice!
Zatem pomysł z mniejszym dopasowaniem polega na zapewnieniu odpowiedniego połączenia odsadzenia koła / umieszczenia opony w błotnikach. Zobaczymy, jak sprawdzi się rada PMC Tire, ponieważ gwarantują one swoje dopasowanie. Użycie rozmiaru oem 19" zwiększyłoby mój budżet o około 800 CAD.
Koło to DTD Blizzard - ta sama marka, co moje koła repliki Crosstrek, które dobrze się trzymały po jednej zimie. Koło jest oceniane jako "bezpośrednie dopasowanie oem", piastocentryczne i wszystko. Tanie za 169 CAD za sztukę.
Opony to Toyo Observe GSi-06, ten sam dostawca co moje oem 3-sezony i opony, które były fantastyczne zeszłej zimy na Ridgeline, które recenzowałem w ciągu tygodnia, gdzie zima rzuciła na nas wszystko, co miała.
Zestaw wysłany gotowy do przykręcenia, będzie musiał trochę poczekać na programowanie ze względu na to, jak nowy jest CX-90, ale przetestuje przód i tył, jak tylko dotrze.
Cześć wszystkim,
Mam kanadyjskiego CX-90 GS-L PHEV, co oznacza 265/55R19 oem 3-sezony.
Po wielu badaniach / dyskusjach wybieram konfigurację -1 na zimę, używając rozmiaru oem GS MHEV 255/60R18, w przeciwieństwie do 265/60R18, który byłby idealnym dopasowaniem średnicy do oem GS-L 265/55R19. Mazda używa rozmiarów stopniowanych, oryginalne opony 18, 19 i 21 cali mają różne średnice!
Zatem pomysł z mniejszym dopasowaniem polega na zapewnieniu odpowiedniego połączenia odsadzenia koła / umieszczenia opony w błotnikach. Zobaczymy, jak sprawdzi się rada PMC Tire, ponieważ gwarantują one swoje dopasowanie. Użycie rozmiaru oem 19" zwiększyłoby mój budżet o około 800 CAD.
Koło to DTD Blizzard - ta sama marka, co moje koła repliki Crosstrek, które dobrze się trzymały po jednej zimie. Koło jest oceniane jako "bezpośrednie dopasowanie oem", piastocentryczne i wszystko. Tanie za 169 CAD za sztukę.

Opony to Toyo Observe GSi-06, ten sam dostawca co moje oem 3-sezony i opony, które były fantastyczne zeszłej zimy na Ridgeline, które recenzowałem w ciągu tygodnia, gdzie zima rzuciła na nas wszystko, co miała.

Zestaw wysłany gotowy do przykręcenia, będzie musiał trochę poczekać na programowanie ze względu na to, jak nowy jest CX-90, ale przetestuje przód i tył, jak tylko dotrze.