Mazda CX‌-90 Forum banner
21 - 35 of 35 Posts
Dla tych, którzy zainstalowali kamerę samochodową, jak zdejmujesz słupek A, aby poprowadzić kabel? Czy to takie proste jak pociągnięcie go?

Planuję zainstalować akumulator do kamery samochodowej i zestaw do okablowania na stałe, ale muszę dowiedzieć się, których bezpieczników użyć do zasilania acc.
Nie zdemontowałem słupka A, po prostu poprowadziłem przewód między rowkami boku i góry słupka oraz w szczelinie podsufitki. Dla bezpieczników F5 jest przełączany (acc), a F6 jest zawsze włączony. Inne są pokazane w plikach PDF w tym wątku, ale to są te, których użyłem.
 
Nie odłączyłem słupka A, po prostu poprowadziłem przewód między rowkami boku i góry słupka oraz w szczelinie podsufitki. Dla bezpieczników, F5 jest przełączany (acc), a F6 jest zawsze włączony. Są też inne pokazane na plikach PDF w tym wątku, ale to te, których użyłem.
Myślałem, że podczas podłączania na stałe/prowadzenia kabli, musi być nad kurtyną powietrzną - nie jestem pewien, czy po prostu wsuwasz go w słupek, czy jak to zrobiłeś.

Gdzie jest najbliższy uziemienie/minus do stałego podłączenia?
 
Myślałem, że podczas okablowania/prowadzenia kabli, musi być nad kurtyną powietrzną - nie jestem pewien, czy po prostu wsuwasz go w słupek, czy jak to zrobiłeś.

Gdzie jest najbliższy uziemienie/minus do okablowania?
Przebacz moje ewentualne użycie nieprawidłowych terminów, ale postaram się to opisać najlepiej jak potrafię. Kabel biegnie w górę wzdłuż gumowej uszczelki drzwi, aż do krawędzi słupka A, tuż nad nią, aby nie kolidować z poduszką powietrzną (rowek między poduszką powietrzną a podsufitką), a następnie kontynuuje w podsufitce.

Miałem również problem ze znalezieniem uziemienia, ale dzięki innemu członkowi tutaj udało mi się je zlokalizować. Kiedy zdejmujesz panel kopnięcia wokół skrzynki bezpieczników (musiałem to zrobić z powodu braku miejsca i prowadzenia przewodu), jest śruba, której główka/górna część jest skierowana prosto do tyłu samochodu i wydaje się być przymocowana do plastiku. Jest jednak połączona z metalem i przymocowałem uziemienie do drugiej gwintowanej strony śruby za pomocą nakrętki. Najpierw przetestowałem to multimetrem. Sugeruję, abyś zrobił to samo, aby upewnić się, że masz uziemienie, zanim cokolwiek zamkniesz. Na początku tego nie zrobiłem i musiałem ponownie wykonać uziemienie.

Działa świetnie, mam zarówno detektor radarowy, jak i kamerę samochodową na tym samym bezpieczniku i uziemieniu. Pobór mocy jest dość niski. Powodzenia!
 
Proszę bardzo, miłego wieczoru "zamierzasz coś zepsuć".
Wrzuć kilka zdjęć z instalacji dla reszty z nas.
Zainstalowałem 2 adaptery bezpiecznikowe w panelu bezpieczników w pobliżu pedału martwego punktu dla mojej kamery samochodowej. Jeden do nagrywania po wyłączeniu zapłonu i jeden do zasilania przełączanego.
Przyglądałem się schematom bezpieczników i zastanawiałem się, jaki jest kod kolorów. Wiesz?
Dziękuję
 
Udało mi się podłączyć na stałe Vantrue n4 pro do CX-90 2024 do bezpiecznika przy pedale martwym, jednak pokrywa skrzynki bezpieczników już się nie mieści. Zestaw do stałego podłączenia jest z Amazon, podłączyłem się do ACC i Battery. Zauważam, że w obszarze skrzynki bezpieczników przy pedale martwym nie ma zbyt wiele miejsca, więc po podłączeniu dwóch złączy blokują one ponowne zatrzaśnięcie pokrywy. Jakieś pomysły lub sugestie, jak założyć pokrywę bezpieczników z powrotem?
 
Mój zestaw do stałego podłączenia do VIOFO 229 używa kątowych adapterów bezpiecznikowych. Daje mi to wystarczająco dużo miejsca, aby zamknąć drzwiczki skrzynki bezpieczników. Nie jestem pewien, jakie masz opcje, poza znalezieniem zestawu do stałego podłączenia, który również używa kątowych adapterów.
 
Mój zestaw do stałego podłączenia do VIOFO 229 używa kątowych adapterów bezpieczników. Daje mi to wystarczająco dużo miejsca, aby zamknąć drzwiczki panelu bezpieczników. Nie jestem pewien, jakie masz opcje, poza znalezieniem zestawu do stałego podłączenia, który również używa kątowych adapterów.
Czy możesz mi wysłać zdjęcie tych kątowych adapterów bezpieczników? A może link do tych adapterów bezpieczników?
 
Czy mógłbyś mi przesłać zdjęcie tych kątowych adapterów bezpiecznikowych? A może link do tych adapterów bezpiecznikowych?
To jest to, czego używam do mojego VIOFO. Muszę jednak ostrzec Cię przed używaniem akcesoriów, które nie zostały zaprojektowane przez producenta Twojej kamery samochodowej. Te adaptery bezpiecznikowe są przeznaczone do kamer samochodowych VIOFO, a wyprowadzenia pinów mogą nie być kompatybilne z kamerami samochodowymi innych marek.

 
Przepraszam za możliwe użycie nieprawidłowych terminów, ale postaram się to jak najlepiej opisać. Kabel biegnie w górę wzdłuż gumowej uszczelki drzwi, aż do krawędzi słupka A, tuż nad nią, aby nie kolidować z poduszką powietrzną (rowek między poduszką powietrzną a podsufitką), a następnie kontynuuje w podsufitce.

Miałem również problem ze znalezieniem uziemienia, ale dzięki innemu członkowi tutaj udało mi się je zlokalizować. Kiedy zdejmujesz osłonę skrzynki bezpieczników (musiałem to zrobić z powodu braku miejsca i prowadzenia przewodu), znajduje się śruba, której łeb/góra skierowana jest prosto do tyłu samochodu i wydaje się być przymocowana do plastiku. Jest jednak połączona z metalem i przymocowałem uziemienie do drugiej gwintowanej strony śruby za pomocą nakrętki. Najpierw przetestowałem to multimetrem. Sugeruję, abyś zrobił to samo, aby upewnić się, że masz uziemienie, zanim cokolwiek zamkniesz. Nie zrobiłem tego na początku i musiałem ponownie wykonać uziemienie.

Działa świetnie, mam zarówno detektor radarowy, jak i kamerę samochodową na tym samym bezpieczniku i uziemieniu. Pobór mocy jest dość niski. Powodzenia!
Cześć, czy mówisz o tej śrubie?

Uznałem, że usunięcie nakrętki jest dość trudne

Image
 
Cześć, czy mówisz o tej śrubie?

Usunięcie nakrętki sprawiło mi sporo trudności

View attachment 1861
Nie potrafię powiedzieć, co pokazuje to zdjęcie. Śruba znajdowała się dosłownie tuż nad panelem bezpieczników w tej ciasnej przestrzeni. Tak naprawdę nie mogę pokazać zdjęcia, ponieważ jest zasłonięte nadmiarem okablowania i innymi rzeczami. Ale aby uniknąć rozwiązywania problemów, które miałem początkowo, powinieneś po prostu przetestować potencjalną śrubę za pomocą multimetru. Czerwony przewód umieściłem na aktywnej bezpieczniku, a czarny na śrubie, którą chciałem przetestować. Szybko się tego dowiedziałem. Pamiętam też, że nie usunąłem żadnych śrub. Było wystarczająco dużo gwintu, aby umieścić na nim kolejną śrubę do połączenia z masą.
 
Czy ktoś może mi pomóc zlokalizować bezpiecznik do gniazda zapalniczki w bagażniku?
Myślę, że udało mi się go spalić; i widzę wiele bezpieczników na powyższych schematach, które są przeznaczone do gniazda akcesoriów.
 
Proszę bardzo, miłego "zaraz coś zepsujesz" ening
Wrzućcie kilka zdjęć z instalacji dla reszty z nas
Zainstalowałem 2 adaptery bezpiecznikowe w panelu bezpieczników w pobliżu pedału martwego punktu dla mojej kamery samochodowej. Jeden do nagrywania po wyłączeniu zapłonu i jeden do zasilania przełączanego.
Czy ktoś wie, czy F16 to bezpiecznik do radia Sirius? A może F17?

Dzięki
 
Założyłem konto tylko po to, żeby na to odpowiedzieć. Zazwyczaj zaglądam do instrukcji obsługi w ramach moich wstępnych badań/sprawdzeń przed zakupem.

To? To dla mnie nie błahostka. To okazana postawa. Nigdy nie posiadałem Mazdy i z czymś takim nie zamierzam jej kupować. Ani teraz, ani nigdy.
 
21 - 35 of 35 Posts