Heeft iemand er een kunnen vinden? In de handleiding staat: "Neem contact op met een erkende Mazda-dealer voor het vervangen van de zekering." De serviceadviseur bij de dealer zei dat Mazda geen zekeringdiagrammen in de CX-90 plaatst en dat ze niet "geautoriseerd" zijn om deze aan de klanten te verstrekken uit de servicehandleiding. Ze zeiden dat als een zekering uitvalt, ik de auto dan voor diagnose en service zou moeten brengen. Het lijkt gek dat ik een afspraak bij de dealer zou moeten boeken als een zekering uitvalt op een interieurverlichting, USB C-accessoirepoort, achterste wisselstroomomvormer of een aantal normale zekeringgerelateerde storingen die zouden kunnen gebeuren.
Ik vertelde hen dat ik probeer een dashcam te installeren en ze zeiden dat ze het niet zouden "autoriseren" om deze vast te bedraden en dat ik hem in de accessoirepoort (sigarettenaansteker) of een van de USB C-stekkers zou moeten steken.
Iemand ideeën?
Ik vertelde hen dat ik probeer een dashcam te installeren en ze zeiden dat ze het niet zouden "autoriseren" om deze vast te bedraden en dat ik hem in de accessoirepoort (sigarettenaansteker) of een van de USB C-stekkers zou moeten steken.
Iemand ideeën?