Mazda CX‌-90 Forum banner
21 - 40 of 47 Posts
Otrzymaliśmy wycenę od dealera w Kansas City i przekazaliśmy ją lokalnemu dealerowi w rejonie Omaha, aby zejść do 40 tys. dolarów (CX90 Preferred, Machine Grey). Dużo komunikowaliśmy się przez e-mail, wyszliśmy osobiście z kilku salonów i w końcu powiedzieliśmy im, że nie pojawimy się osobiście, chyba że zejdą do naszej pożądanej ceny.
 
W razie czego, kupiliśmy w końcu model 2025 Turbo S Premium. Sugerowana cena detaliczna 55 275 $. Cena zakupu 50 926,50 $ + podatki i opłaty. Uważam, że mogliśmy uzyskać trochę więcej rabatu, ale chcieliśmy kupić szybko.

Doceniamy opinie wszystkich na forum.
Super słyszeć, że udało Ci się w poszukiwaniach i negocjacjach!
 
Dodam również, że dwóch innych dealerów Mazdy w naszej okolicy, z o wiele mniejszą liczbą CX90 na placu, było trudnych do negocjacji i oferowało to, co większość innych widzi w zakresie od 1000 do 2500 dolarów zniżki od MSRP. Zdecydowanie warto robić zakupy u wielu dealerów, a nawet wyjechać poza stan.

Pojazd jest jedną z największych decyzji finansowych, jakie podejmują ludzie, a przez lata i wiele transakcji warto poświęcić czas, postarać się powstrzymać emocje od negocjacji i, jak już wspomniano, być gotowym po prostu odejść. Rozumiem, że niektórzy ludzie są w trudnej sytuacji i po prostu muszą zawrzeć umowę, ale o wiele lepiej jest zaplanować z wyprzedzeniem, jeśli to możliwe.

Chociaż mam szczęście, że dealer Mazdy, z którym współpracuję, jest dealerem wolumenowym, z którym robię interesy od dziesięciu lat, każda negocjacja jest jak zupełnie nowa i poza takimi rzeczami jak gotówka za lojalność klienta, bardzo ciężko pracują, aby utrzymać cenę tak stabilną, jak to możliwe. Każda nowa Mazda, którą od nich kupiłem, zaczyna się od stwierdzenia: „Jesteśmy dealerem z jedną ceną dla wszystkich”. Zazwyczaj po prostu się uśmiecham i mówię mojemu sprzedawcy, że taka sytuacja trwa od 10 lat i wciąż nie zapłaciłem ich ustalonej z góry ceny z rabatem.
 
Discussion starter · #25 ·
Nowy samochód Turbo S P w ostatniej minucie 2024 roku. 54 800 $ MSRP, cena sprzedaży 49 100 $ plus 0% przez 36 miesięcy. Jestem w DFW, TX
Gratulacje.

Uważam, że to najniższa cena, jaką widziałem za Turbo S Premium.

Czy to rocznik 2024 czy 2025?

Czy to 49 100 $ z dostawą, czy 49 000 $ plus rejestracja, podatek itp.?
 
Myśli na temat 55,1 OTD za 54,5 MSRP na Turbo S Premium? 4,7% podatków/opłat stanowych (bez opłaty dokumentacyjnej) z umową MFS 0,9% (bez rabatu gotówkowego 2 tys. USD) i rabatem lojalnościowym 1 tys. USD
 
Discussion starter · #29 ·
Myśli na temat 55,1 OTD za 54,5 MSRP dla Turbo S Premium? 4,7% podatków stanowych/opłat (bez opłaty dokumentacyjnej) z ofertą MFS 0,9% (bez rabatu gotówkowego 2 tys. USD) i rabatem lojalnościowym 1 tys. USD
Jaka jest cena sprzedaży bez opłat licencyjnych, podatkowych i tytułowych?
 
Jaka jest cena sprzedaży bez opłat licencyjnych, podatkowych i tytułowych?
MSRP[/TD>
[TD>54 480[/TD>
Zniżka[/TD>
[TD>4 195[/TD>
Cena sprzedaży[/TD>
[TD>50 285[/TD>
Opłata za dokument[/TD>
[TD>799[/TD>
Stan i lokalne[/TD>
[TD>4 642[/TD>
Licencja i opłaty[/TD>
[TD>374[/TD>
Cena dostarczona[/TD>
[TD>56 100[/TD>
Rabat lojalnościowy[/TD>
[TD>1 000[/TD>
Cena całkowita[/TD>
[TD>55 100[/TD>
Następnie 2000 $ gotówki od klienta lub 0,9% APR[/TD>
[TD>53 100 gotówką lub 55 100 przy 0,9% APR 36 miesięcy[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
 
Discussion starter · #31 ·
Cena katalogowa[/TD>
[TD]54 480[/TD>
Zniżka[/TD>
[TD]4 195[/TD>
Cena sprzedaży[/TD>
[TD]50 285[/TD>
Opłata za dokumenty[/TD>
[TD]799[/TD>
Stan i lokalne[/TD>
[TD]4 642[/TD>
Licencja i opłaty[/TD>
[TD]374[/TD>
Cena dostarczona[/TD>
[TD]56 100[/TD>
Rabat lojalnościowy[/TD>
[TD]1 000[/TD>
Cena całkowita[/TD>
[TD]55 100[/TD>
Następnie 2000 $ gotówki od klienta lub 0,9% APR[/TD>
[TD]53 100 gotówki lub 55 100 $ przy 0,9% APR 36 miesięcy[/TD>
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
[TD]
Wygląda na to, że to całkiem dobra oferta, biorąc pod uwagę wszystko, co widziałem i nasze doświadczenia zakupowe na początku tego miesiąca.
 
Wygląda na to, że większość zachęt kończy się z końcem tego miesiąca (dokładnie w Ontario, Kanada), czy ktoś ma jakieś informacje na temat nowych "wiosennych" zachęt?
 
Wczoraj wymieniłem mojego CX 90 PP z 2024 roku na CX 70 PP z 2025 roku i muszę powiedzieć, że jazda CX 70 jest o wiele lepsza niż CX 90. Dostałem świetną ofertę od mojego dealera Mazdy. Dostałem Mica Black z czerwonym wnętrzem i jest piękny. Miałem platynowy kwarc z białym wnętrzem, ale czarny zaczyna mi się podobać.
 
Mazda nie zajmuje się zbytnio modelem CX 70 ani CX 90 z silnikiem turbo. Dostałem hybrydę CX 70 premium plus, naklejka kosztowała 62 000 $. Kupiłem CX za 54 000 $. Wziąłem go w leasing na dwa lata, ponieważ nie kupiłbym nowego samochodu, bo po 3 latach gwarancja się kończy. Ludzie mówią, że leasing to strata pieniędzy. Miałem CX 90 z 2024 roku, po 2-letnim leasingu wykup samochodu wynosił 41 500 $, tyle był wart CX. Gdybym kupił samochód po 2 latach spłat, straciłbym na nim 20 000 $. Zatem leasing samochodu na 2 lata kosztował mnie tylko 16 000 $ z moją zaliczką i ratami. Teraz po prostu odchodzę i mam nowego Mazdę CX, a moje raty są teraz niższe niż w moim starym leasingu.
 
Wziąłem go w leasing na dwa lata, ponieważ nie kupiłbym nowego samochodu, ponieważ po 3 latach gwarancja się kończy. Ludzie mówią, że leasing to strata pieniędzy.
Leasing ma sens w niektórych przypadkach, ale nie we wszystkich. Przede wszystkim, jeśli jeździsz tylko 12 000 mil rocznie lub trzymasz swoje samochody tylko w okresie gwarancji od zderzaka do zderzaka. W naszym przypadku tak nie jest, ponieważ zawsze trzymamy nasze samochody przez 5 lat lub 75 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Gwarancja nie stanowi problemu, ponieważ nigdy nie mieliśmy żadnej poważnej naprawy w ciągu pierwszych 75 000 mil posiadania jakiegokolwiek nowego samochodu i na pewno nie w naszych Mazdach, z których ponad 5 łącznie nie wymagało żadnych napraw, a kilka z nich trzymaliśmy ponad 100 000 mil i 5 lat. Najwięcej miał nasz pierwszy Mazda 6, który przejechał 12 lat i 180 000 mil i wymagał tylko rutynowej konserwacji. Sprzedałem go tylko dlatego, że ze względu na wartość używanych samochodów kilka lat temu dealer zapłacił za niego 8500 dolarów gotówką.

Jeśli chodzi o koszty posiadania. Płacisz za amortyzację nowego samochodu w ten czy inny sposób, niezależnie od tego, czy go leasingujesz, czy kupujesz od razu. Nie ma darmowych obiadów. Jasne, leasing może działać na twoją korzyść, głównie w rzadkich przypadkach, gdy ceny używanych samochodów gwałtownie rosną, ale zwykle tak nie jest. W przypadku zakupu nowego pojazdu za 30 000 USD planuję amortyzację w wysokości 3 000 USD rocznie przez 5 lat. W przypadku 40 000 USD planuję 4 000 USD rocznie przez 5 lat, a w przypadku CX90 za 50 000 USD planuję 5 000 USD rocznie. Ponieważ kupiliśmy naszego ostatniego CX9 za 42 000 USD i niedawno sprzedaliśmy go w wieku 5 lat za 22 000 USD firmie Carvana, liczba 4 000 USD była dokładnie taka sama. Mam wszelkie powody, by wierzyć, że CX90 będzie nadal wart 25 000 USD za 5 lat. Jeśli będzie znacznie poniżej tej wartości, po prostu będę nim jeździł jeszcze kilka lat i planuję zatrzymać go na 125 000 mil. Jest to o wiele łatwiejsze do zrobienia z pojazdem kupionym jako nowy w porównaniu z leasingiem, w którym musisz zaakceptować oferowaną cenę. Producenci uwielbiają ludzi, którzy biorą leasing właśnie z tego powodu. Ten zupełnie nowy samochód z kolejnym leasingiem to to, na co decyduje się większość osób zwracających pojazdy w leasingu, zamiast kupować samochód, który właśnie skończyli leasingować. Znowu, pomijając kilka ostatnich lat.

Ponadto nowo uchwalona ustawa o ulgach podatkowych przyniesie korzyści kupującym nowe samochody, ponieważ można teraz odliczyć odsetki od podatków federalnych, o ile spełniasz wymagania dotyczące dochodu. Nie dotyczy to pojazdów w leasingu, co sprawia, że zakup nowego pojazdu i jego finansowanie jest lepszą opcją dla wielu kupujących. Podsumowując, niezależnie od tego, czy bierzesz leasing, czy kupujesz, musisz negocjować cenę pojazdu w ten czy inny sposób, w przeciwnym razie płacisz za samochód za dużo. Niektórzy ludzie myślą, że leasing oznacza, że nie muszą już negocjować. To poważny błąd i dlatego tak wiele leasingów kończy się naprawdę złymi ofertami dla ludzi.
 
Jestem w Kanadzie, BC, a najlepsza oferta, jaką do tej pory otrzymałem, to 1000 $ zniżki na zachętę Mazdy i 2500 $ zniżki od dealera - szukam modelu 2025 cx90 GT i celuję w 10% zniżki od MSRP - czy to zbyt agresywne pytanie?
 
CX-90 PHEV Premium Plus w kolorze Platinum Quartz / czarne wnętrze, zakupiony pod koniec lipca 25

Lokalizacja DFW, TX

MSRP - 61 045 $
Zniżka - 4945 $
Cena wynegocjowana - 56 100 $ (550 $ powyżej kwoty od dealera oddalonego o 300 mil, co w rzeczywistości daje różnicę około 300 $, biorąc pod uwagę koszty podróży. Kierownik sprzedaży prawie stracił transakcję z powodu taktyki presji psychicznej, którą próbował zastosować w 3. rundzie negocjacji, ale biorąc pod uwagę, że cała transakcja została przeprowadzona w mniej niż 15 minut, pozwoliłem jej przejść).
Zniżka leasingowa - 12 000 $ (MFS Customer Lease Support (EV Credit) - 7500 $ + MFS Special Lease Cash Program (LSS) - 2500 $, MFS Standard Lease Support (SLS) - 2000 $)
Koszt kapitału pojazdu - 44 100 $
Podatek od sprzedaży w TX - 2756,25 $
Opłata za nabycie - 650 $
Opłata dealerska - 225 $
Podatek, tytuł, licencja itp. - 193 $
------------------------------------
Suma całkowita kosztu kapitału - 47 924,25 $
------------------------------------

Szczegóły leasingu
12 tys. mil/rok - 24 miesiące
Zero zaliczki
APR 5,016% MF 0,00209 (nie miało to większego znaczenia, biorąc pod uwagę scenariusz wykupu leasingu poniżej)
Płatność za pierwszy miesiąc 478 $
Płatność miesięczna 23 - 478 $
Wartość rezydualna - 40 900 $
Opłaty za dyspozycję - 350 $
------------------------------------

Zaplanuj wczesny wykup w ciągu najbliższych 3 tygodni i walcz z urzędnikiem podatkowym hrabstwa o podwójny podatek od sprzedaży, używając klauzuli warunkowego zakupu.

Wiem, że wiele osób z TX będzie zainteresowanych wynikiem wykupu leasingu i eliminacji podwójnego podatku od sprzedaży w urzędzie podatkowym hrabstwa. Opublikuję aktualizację wyników. Życzcie mi szczęścia mieszkańcy TX!

MSRP: 57 950 $ Opłata za miejsce docelowe: 1455 $ MATY PODŁOGOWE NA WSZYSTKIE WARUNKI (FOTELE KAPITAŃSKIE) 225 $ TACA CARGO Z OCHRONĄ OPARCIA SIEDZENIA 150 $ APTECZKA PIERWSZEJ POMOCY 35 $ PODŚWIETLANA PŁYTA OCHRONNA CARGO 350 $ PODŚWIETLANE PŁYTY PROGOWE 325 $ LOGO POWITALNE ŚWIATŁO 175 $ ZESTAW POMOCY DROGOWEJ 90 $ CHOWANA OSŁONA CARGO 215 $ ZABEZPIECZENIA KÓŁ 75 $ Całkowita MSRP: 61 045 $

Przekreślone elementy naprawdę nie są potrzebne i moim zdaniem nie wnoszą żadnej wartości. Ale to była część pojazdu na parkingu i niewiele mogłem z tym zrobić. To, co dodaje wartości, ale czego brakuje, to wykończenie listwy ozdobnej tylnej klapy, która naprawdę przełamuje pękaty tył i nadaje mu bardziej elegancki wygląd.
 
2025 Mazda CX-90 3.3 Turbo S Premium Plus
Cena katalogowa 56 600 $. zakupiony jako pojazd demonstracyjny, nigdy nie rejestrowany, z przebiegiem 4600 mil i certyfikowaną gwarancją na używane samochody. Carfax był czysty. kupiliśmy za 46 500 $ z gwarancją 100 tys.
Gwarancja dealera czy gwarancja Mazdy na 100 tys.? Układ napędowy czy od zderzaka do zderzaka?
 
21 - 40 of 47 Posts