Mazda CX‌-90 Forum banner
41 - 60 of 63 Posts
Marc hier. Ik heb een paar weken geleden een '25 CX-90 PHEV Premium Sport gekocht. Ik ben dol op het rijden. Ik heb een paar problemen met de transmissie en de vermogensafgifte, maar ik kan nog steeds niet wachten tot de volgende keer dat ik in de auto moet springen en ergens naartoe moet! Ik vind het geweldig hoe ik in de sportmodus kan rijden en al het plezier van de Inline 6 kan beleven, maar dan terug kan klikken naar Normaal en geruisloos door de stad en in mijn buurt kan cruisen. Zo cool. Blij om deel uit te maken van de groep. Zo blij dat ik niet voor de Highlander ben gegaan... :)

Hé allemaal,

Chris hier in Eugene, OR. Kocht een 24' CX90 PHEV Premium terug in september. 3e Mazda (CX5 Carbon Turbo en CX9 Carbon voor de 90). Komt van bijna 20 jaar MT turbo Subarus (WRXs, Foz XTs, meest recent een VA FA20 FBO pro tuned) Huidige tweede auto is een RWD Polestar 2.

Heb een level 2 lader in de garage geïnstalleerd en dacht met de rentetarieven aan het einde van het modeljaar, waarom geen PHEV nemen om de BEV en onze pendel van minder dan 15 minuten (indien nodig) en het algehele gebrek aan afstand die we moeten afleggen om ergens in Eugene te komen, te vergezellen.

Ik ben dol op de vermogensafgifte van het PHEV-systeem en de rijdynamiek, heb zeker ontdekt dat er een manier is om de CX90 goed te besturen, ondanks wat de autojournalisten zeggen over de transmissie (ik kan hem soepel houden 😝)

Heb net een paar dagen geleden winterbanden gewisseld en ben benieuwd hoe de CX90 als skiauto werkt.

Hallo allemaal! Heb een '24 CX-90 MHEV (Signature in Canada) Turbo S in de VS. Ben een Mazda-bezitter van lange termijn die nog steeds in een 2008 CX-9 GT rijdt die gewoon niet dood wil. Ik moet zeggen dat Mazda echt een stap vooruit heeft gezet in de kwaliteit van het interieur in de mainstream auto's. Ze komen nog steeds tekort ten opzichte van BMW, Lexus, Mercedes (wat te verwachten is gezien de lagere kosten van de Mazda), maar ze staan boven Toyota, Nissan, Honda, Hyundai, Kia en Ford. Dichter bij Genesis zonder de prijzen.

Mijn vrouw heeft gisteren haar 2e Mazda gekregen. Het is een 2024 premium plus, man, wat is hij mooi! Welke banden- en wielcombinatie gebruiken mensen in staten met sneeuw? We verhuizen binnenkort naar Colorado en willen haar wat andere banden geven, maar de 21 inch wielen zien er weliswaar scherp uit, maar zijn vrij beperkt. Denk erover om over te stappen op 18 inch wielen. Gedachten? Bedankt!!

Bridgestonel Bizzak DMV2 265 /60 R18 110R op een aantal goedkope Discount Tire velgen 18x8.5 et38. De draagkracht van de velgen is 1900 kg, iets om rekening mee te houden bij aftermarket velgen. Ik ski 2 keer per week in Oregon, dus ik hecht veel waarde aan een goede winterset. Ik rijd met 38 PSI voor en 41 achter.

Mijn vrouw kreeg gisteren haar 2e Mazda. Het is een 2024 premium plus, man, wat is hij mooi!
Welke banden- en wielcombinatie gebruiken mensen in staten met sneeuw?
We verhuizen binnenkort naar CO en willen haar wat andere banden geven, maar de 21 inch wielen zien er weliswaar scherp uit, maar zijn vrij beperkt. Ik denk erover om over te stappen op 18 inch wielen. Gedachten?
Bedankt!!
Er zijn verschillende threads op dit forum met gedetailleerde antwoorden hierover, maar ik heb gedaan wat je overweegt en winterbanden gemonteerd op 18 inch wielen voor seizoensgebruik.

Ik koos voor Mazda OEM M016 wielen en Continental VikingContact 7 banden. Ik merkte meteen dat de rit minder ruw was, hoewel nog steeds niet wat iemand zacht zou noemen. De Continentals presteren tot nu toe goed en ik vind ze fijner op droog wegdek in vergelijking met Blizzaks die ik in het verleden heb gehad (die geweldig zijn in de sneeuw, maar behoorlijk zacht op droog wegdek).

Hallo,

ik heb net een 2025 CX-90 PHEV Premium Plus gekocht en wilde me bij de groep aansluiten.

Ik woon in de buurt van Cincinnati, OH en ben tot nu toe dol op de 90. Ik heb alle verschillende eigenaardigheden gelezen, maar tot nu toe geen zorgwekkende problemen gezien. De hogere MPG en het algehele vermogen van het voertuig zijn wat ik hoopte, samen met de uitstekende rijervaring, enz.

Dank u!

Hallo allemaal, heb vorig jaar juli een 24 Turbo S P gekocht en rijd er dagelijks mee met 7300 mijl op de teller. Tot nu toe geen grote klachten en ik krijg veel complimenten van collega's en vrienden die meerijden.

Side note: Ik heb deze auto puur gekocht om de kilometers van mijn raceauto af te houden 😂
Image

Hallo, heb een nieuwe 1015 CX-90 PP PHEV gekocht. Ik ben er tot nu toe dol op. Teleurgesteld in drie dingen.
1) De Mazda-app werkt maar voor één bestuurder.
2) Onthoudt de instellingen van de zijspiegels niet.
3) Achterlichten werken niet op de achterklep.

Goed om hier te zijn! Ik geniet van mijn witte 2024 PHEV.

Ik kocht hem met 20.000 mijl, en iemand reed hem 4 dagen later aan terwijl hij geparkeerd stond. Ik kon de bestuurdersdeur niet openen. Gelukkig heeft de carrosserie het gerepareerd en had het geen invloed op belangrijke systemen.

Ik heb alle updates bij de dealer uitgevoerd en ik heb geen problemen gehad bij 27.000 mijl. (behalve draadloze CarPlay-verbindingen die wegvallen)

Hallo iedereen!

Onze Deep Crystal Blue CX-90 T S PP is onze vijfde Mazda. We hebben een 2014 CX-9 Touring ingeruild en we hebben nog steeds een 2019 CX-5 Signature.

Ik heb een aantal decennia als ingenieur gewerkt voor een reeks Tier 1 auto-leveranciers, dus ik heb een redelijk goed begrip van het hoe en waarom van het ontwerpen en bouwen van auto's.

Hallo allemaal! Heb net een nieuwe Mazda CX-80 GT in Jet Black Mica (zie hieronder) via lease verkregen. Ik woon momenteel in Victoria, Australië.

Ik heb eerder 2 Mazda CX-9's gehad; het eerste generatie (TB) model uit 2007 in de "Luxury" uitvoering en een tweede generatie (TC) model uit 2020, eveneens in GT uitvoering met Jet Black lak (dit is ook te zien op de afbeelding van mijn CX-80).

Het is een kleiner alternatief dat gericht is op de Europese en Aziatische markten, hoewel ze het in Australië verkopen naast de CX-90.
Ik begrijp echt niet hoe Australië zoveel meer modellen krijgt, terwijl het een veel kleinere markt is. Krijgen jullie ook de CX-50, of is dat een model dat alleen in de VS verkrijgbaar is?

41 - 60 of 63 Posts