Mazda CX‌-90 Forum banner
41 - 60 of 109 Posts
Zrobiłem to i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem, na tyle, że pojechałem na dwie stacje benzynowe, żeby dostać 93 na jednej i e85 na drugiej......Podoba mi się to....Prawdopodobnie przełączę się na mapę 1, kiedy będę jeździł na wycieczki, ponieważ 93 lub e85 nie są tak często dostępne tam, gdzie jeżdżę co miesiąc. Chciałbym tylko, żeby było trochę więcej dźwięku wydechu! Moim drugim samochodem jest Audi s8 i w trybie sportowym otwierają się zawory wydechowe i nie da się zaprzeczyć, że w grę wchodzi TT V8.....
Niesamowite i uwielbiam to. Dziękuję za poświęcony czas. Zrobię to samo i zamówię paletę wzmacniacza oktanowego VP lol

Też tak czułem z wydechem, więc zrobię to 10 listopada w moim lokalnym warsztacie tłumików, który zrobił mi C6ZO6 i moje W204 coupe i cat back.
 
Czy musiałeś spawać połączenie? Czy możesz nagrać wzrost dźwięku? A co ze zmianami w mocy lub momencie obrotowym? Czy masz strategię dla rury spustowej?
Jeśli chodzi o rurę spustową, planuję zmierzyć rozmiar fabrycznego vband, rozmiar dolnego kołnierza i zamówić kołnierze oraz trochę giętej na trzpieniu stali nierdzewnej i zrobić własną.
 
Discussion starter · #50 ·
Dla porównania, 2023 BMW x5 40i xdrive osiąga 5,3 sekundy 0-100 km/h w standardzie, z podobnym układem napędowym, CX-90 Turbo S osiągnął 6,5 sekundy 0-100 km/h w standardzie (czasy z magazynu motoryzacyjnego). Myślę, że mogę zrobić lepiej, jeśli się tym pobawię... może poniżej 5? Kto wie, wciąż wydaje się dość szybki jak na crossovera/SUV-a IMO
 
Discussion starter · #51 ·
Prosta wymiana tłumika wydajności. Dopasuj wieszaki i mocowania tak, jak w fabryce.
View attachment 1513
View attachment 1516
View attachment 1515
View attachment 1514
View attachment 1512
Ciekawy jestem, jak to będzie brzmiało, mam nadzieję, że nie będzie dużo dudnienia przy prędkościach autostradowych... mój Taurus SHO z 2016 roku (z podwójnym turbodoładowaniem v6) brzmiał okropnie po tym, jak ulepszyłem tylne osie tłumikami MRT, tak źle, że sprzedałem samochód i kupiłem S8... poza tym, jakie to są opony?
 
Ciekawe, jak to będzie brzmiało, mam nadzieję, że nie będzie dużo dudnienia przy prędkościach autostradowych... mój Taurus SHO z 2016 roku (z podwójnym turbodoładowaniem v6) brzmiał okropnie po ulepszeniu tylnych osi tłumikami MRT, tak źle, że sprzedałem samochód i kupiłem S8... poza tym, jakie to są opony?
Rozumiem cię, dlatego wybrałem Borlę. Moim zdaniem, sama modyfikacja tłumika da mi to miejskie szczekanie, którego potrzebuję, aby dopasować charakter samochodu do jego osiągów z mapą 2 na tunerze JB4. Po prostu potrzebuję czegoś. Potrzebuje około 15% więcej niż w standardzie. Zobaczymy, gdzie wyląduje 7 listopada. Nie mogę się doczekać.

Oto opony. Jeździłem na nich w dwóch poprzednich GLS550 i obecnie w naszym czołgowym SUV-ie Yukon XL z 2016 roku, uzyskując świetne wyniki pod względem osiągów i zużycia.

Image

Image

Image

Image
 
Ciekawe, jak to będzie brzmiało, mam nadzieję, że nie będzie dużo dudnienia przy prędkościach autostradowych... mój Taurus SHO z 2016 roku (z podwójnym turbodoładowaniem v6) brzmiał okropnie po ulepszeniu tylnych osi tłumikami MRT, tak źle, że sprzedałem samochód i kupiłem S8... poza tym, jakie to są opony?
Ok, kilkaset mil na nowej konfiguracji i w ogóle żadnego dudnienia przy 70 mph na autostradzie. Oto kilka moich linków do filmów z mojej konfiguracji. Bardzo szczęśliwy



 
WIELKA WIADOMOŚĆ, właśnie otrzymałem wiadomość od innej firmy z mojej okolicy, która pracuje nad szczegółami, ale jeśli wszystko pójdzie dobrze, na rynku pojawi się dolot, wydech typu bolt-on i kolejny tuning. Jak tylko otrzymam odpowiedź, założę nowy wątek
Nie mogę się doczekać, aby usłyszeć więcej szczegółów, zwłaszcza na temat dolotu. Dzięki za podzielenie się
 
Nie jestem pewien co do mapy dla 93, ponieważ znajdują się w Kalifornii ze mną, gdzie najwyższa wartość, jaką widziałem, to 91. Nie jestem pewien co do aktualizacji map. Wyobrażam sobie, że skoro oba silniki są w zasadzie identyczne, tylko różnice w mapach fabrycznych, to nie powinno się zbytnio różnić pod względem zysków. Mam zestaw do smartfona w swoim i nadal ma przewód przechodzący przez ścianę grodziową, ponieważ podłącza się do portu obd2.
Bardzo różne współczynniki kompresji, sprawdź stronę internetową Mazdy
 
Dla porównania, 2023 BMW x5 40i xdrive osiąga 5,3 sekundy 0-60 w standardzie, z podobnym układem napędowym, CX-90 Turbo S osiągnął 6,5 sekundy 0-60 w standardzie (czasy z magazynów motoryzacyjnych) Myślę, że mogę zrobić lepiej, jeśli się tym pobawię... może niska 5? Kto wie, wciąż wydaje się całkiem szybki jak na crossovera/SUV-a IMO
Porównując jabłka do jabłek. BMW 5.3 może pochodzić z C&D, CX-90 6.5 z Edmund lub podobnych stron. Z C&D; BMW 5.3 vs CX-90 6.2-6.4, testowane przez ten sam zespół. Mototrend przetestował Toyotę Grand Highlander 8.3 0-60 i C&D 7.0. Losowe liczby nie mają większego znaczenia. Jakiś facet z Teksasu na YouTube przejechał CX-90 6.4 przy pierwszej próbie i wyglądało to dość swobodnie.
 
41 - 60 of 109 Posts