Mazda CX‌-90 Forum banner
41 - 60 of 109 Posts
Ik heb het gedaan en moet zeggen, grondig onder de indruk, genoeg om naar twee benzinestations te gaan om mijn 93 bij de ene en e85 bij de andere te halen......Ik vind het leuk....Ik zal waarschijnlijk overstappen op map1 als ik roadtrips maak, aangezien 93 of e85 niet zo vaak beschikbaar zijn waar ik maandelijks naartoe rijd. Ik wou dat er iets meer uitlaatgeluid was! Mijn andere auto is een Audi s8, en in de sportmodus gaan de uitlaatkleppen open en valt niet te ontkennen dat er een TT V8 bij betrokken is.....
Geweldig en ik ben er dol op. Bedankt voor de tijd. Ik ga hetzelfde doen en een pallet VP octane booster bestellen lol

Ook voelde ik hetzelfde met de uitlaat, dus ik ga dit doen op 10 november met mijn lokale performance uitlaatwinkel die mijn C6ZO6 en mijn W204 coupés en cat back heeft gedaan.

Moest je de verbinding lassen? Kun je de toename van het geluid opnemen? Hoe zit het met veranderingen in pk's of koppel? Heb je een downpipe-strategie?
Voor de downpipe ben ik van plan de standaard vband-maat, de standaard onderste flensmaat te meten en flenzen en wat mandrel gebogen roestvrij staal te bestellen en mijn eigen te maken.

Discussion starter · #50 ·
Ter vergelijking: de 2023 BMW x5 40i xdrive doet 5,3 seconden 0-100 km/u standaard, met een vergelijkbare aandrijflijn deed de CX-90 Turbo S 6,5 seconden 0-100 km/u standaard (tijden van autotijdschrift). Ik denk dat ik het beter kan doen als ik ermee speel... misschien een kleine 5? Wie weet, voelt nog steeds behoorlijk snel aan voor een crossover/SUV IMO.

Discussion starter · #51 ·
Eenvoudige vervanging van de performance-uitlaatdemper. Zorg ervoor dat de hangers en steunen allemaal op dezelfde lijn liggen als in de fabriek.
View attachment 1513
View attachment 1516
View attachment 1515
View attachment 1514
View attachment 1512
Benieuwd hoe dit gaat klinken, hopelijk niet veel drone bij snelwegsnelheden... mijn 2016 Taurus SHO (twin turbo v6) klonk verschrikkelijk nadat ik de axle backs had geüpgraded met MRT-dempers, zo erg zelfs dat ik de auto verkocht en de S8 kocht... en trouwens, wat zijn dat voor banden?

Benieuwd hoe dit gaat klinken, hopelijk niet veel gedreun op de snelweg... mijn 2016 Taurus SHO (twin turbo v6) klonk vreselijk nadat ik de axle backs met MRT-dempers had geüpgraded, zo slecht dat ik de auto verkocht en de S8 kocht... ook, wat zijn dat voor banden?
Ik begrijp je, daarom ben ik voor Borla gegaan. Naar mijn mening zal alleen een uitlaatdempermodificatie me het geblaf in de stad geven dat ik nodig heb om het karakter van de auto te laten overeenkomen met zijn prestaties met de kaart 2 op de JB4-tuner. Heb gewoon iets nodig. Het heeft ongeveer 15% meer nodig dan standaard. Laten we kijken waar ze op 7 november terechtkomt. Ik kan niet wachten.

Hier zijn de banden. Ik heb ze op twee vorige GLS550's en momenteel op onze tank 2016 Yukon XL SUV met geweldige prestaties en slijtageresultaten gereden.

Image

Image

Image

Image

Benieuwd hoe dit klinkt, hopelijk niet veel drone bij snelwegsnelheden... mijn 2016 Taurus SHO (twin turbo v6) klonk verschrikkelijk nadat ik de axle backs met MRT-dempers had geüpgraded, zo slecht dat ik de auto verkocht en de S8 kocht... ook, wat zijn dat voor banden?
Oké, een paar honderd mijl op de nieuwe setup en helemaal geen drone bij 70 mph op de snelweg. Hier zijn een paar van mijn videolinks van mijn setup. Erg blij

GROOT NIEUWS, ik ben net benaderd door een ander bedrijf bij mij in de buurt, dat momenteel de details uitwerkt, maar als alles goed gaat, komt er een inlaat, een bolt-on uitlaat en een andere tune op de markt. Zodra ik bericht terugkrijg, zal ik een nieuw topic starten
Ik kan niet wachten om meer details te horen, vooral over de inlaat. Bedankt voor het delen

Onzeker over een kaart voor 93, aangezien ze zich in CA bevinden met mij, waar de hoogste die ik hier heb gezien 91 is. Onzeker over kaartupdates ook. Ik kan me voorstellen dat beide motoren in principe identiek zijn, alleen kaartverschillen van de fabriek, het zou niet al te veel verschillen qua winst. Ik heb de smartphonekit op de mijne, en er loopt nog steeds een draad door de firewall omdat deze in de obd2-poort wordt gestoken.
Zeer verschillende compressieverhouding, controleer de website van Mazda

Ter vergelijking: de 2023 BMW x5 40i xdrive doet 5,3 seconden 0-60 standaard, met een vergelijkbare aandrijflijn, de CX-90 Turbo S deed 6,5 seconden 0-60 standaard (tijden van autotijdschriften) Ik denk dat ik het beter kan doen als ik ermee speel... een lage 5 misschien? Wie weet, voelt nog steeds behoorlijk snel aan voor een crossover/SUV IMO
Appels met appels. BMW 5.3 komt mogelijk van C&D, CX-90 6.5 van Edmund of vergelijkbare sites. Van C&D; BMW 5.3 vs CX-90 6.2-6.4, getest door hetzelfde team. Mototrend testte Toyota Grand Highlander 8.3 0-60 en C&D 7.0. Willekeurige getallen hebben niet veel betekenis. Een man uit Texas op YouTube reed de CX-90 6.4 bij de eerste poging en het zag er vrij casual uit.

41 - 60 of 109 Posts