Dus, ik heb contact opgenomen met Burgertuning, die behoorlijke ervaring heeft met het Mazda-platform en verschillende andere merken. Wat ik leuk vind aan hun systeem, is dat het de ECU niet "herflasht", maar meer werkt als een piggy pack, door input te onderscheppen en vervolgens de output naar de ECU en andere systemen te beïnvloeden.
Met andere woorden, je kunt het "uitpluggen" om het voor service aan te bieden.
Ik heb geweldige ervaringen gehad met Burgurtuning op mijn 2012 BMW 335i, die ongeveer 50 pk en 75 lbs koppel opleverde, zonder iets anders te veranderen.
Ze hebben een CX-90 Turbo S en/of Turbo S Premium Plus nodig.
Als je niet te ver van Simi Valley, CA woont en op zoek bent naar wat meer vermogen, hebben ze de auto een paar uur nodig om naar de elektronica, aansluitingen te kijken, foto's te maken, enz.
Neem contact met hen op via sales@burgertuning.com
Hun adres is:
2279 Agate Ct
Simi Valley, Californië 93065
Met andere woorden, je kunt het "uitpluggen" om het voor service aan te bieden.
Ik heb geweldige ervaringen gehad met Burgurtuning op mijn 2012 BMW 335i, die ongeveer 50 pk en 75 lbs koppel opleverde, zonder iets anders te veranderen.
Ze hebben een CX-90 Turbo S en/of Turbo S Premium Plus nodig.
Als je niet te ver van Simi Valley, CA woont en op zoek bent naar wat meer vermogen, hebben ze de auto een paar uur nodig om naar de elektronica, aansluitingen te kijken, foto's te maken, enz.
Neem contact met hen op via sales@burgertuning.com
Hun adres is:
2279 Agate Ct
Simi Valley, Californië 93065